Sellbery is een geavanceerd Product Information Management (PIM) systeem dat e-commerceverkopers helpt hun verkoopkanalen efficiënter te beheren.
Van Amazon en eBay tot Etsy, Shopify en WooCommerce, met Sellbery kunnen verkopers al hun marktplaatsen vanaf één platform beheren, zonder tijdrovend handmatig werk. Dit betekent meer efficiëntie, hogere verkopen en maximale winstgroei.
Web Design Voor & Na
1
Stage
Stage 1
Klantinterviews
We wilden diepgaand inzicht krijgen in hoe de concurrentie werkt en wat potentiële klanten van Sellbery verwachten.
Concurrentieanalyse
Sellbery had geen bestaande funnels, geen gebruikersstromen en geen duidelijke doelen. Dit maakte het analyseren van successen en verbeterpunten een flinke uitdaging. De enige manier om waardevolle inzichten te krijgen, was door ons te baseren op het Ideale Klantprofiel (ICP) en klantinterviews uit te voeren.
2
Stage
Stage 2
Redesign
We verzamelden alle mogelijke gegevens om een go-to-marketstrategie voor de Amerikaanse markt te ontwikkelen, de missie en visie van het merk opnieuw te definiëren en Sellbery duidelijk te positioneren binnen de concurrentie.
Waarom een redesign?
Uitdaging: De website verbeteren op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, herkenbaarheid en conversies en tegelijkertijd meer vertrouwen opbouwen bij gebruikers.
Gemoderniseerd logo
Het oude logo van Sellbery had een handgetekende S, wat het een uniek karakter gaf. De overige letters waren geschreven in het Gillroy-lettertype. Voor het nieuwe logo kozen we voor een heldere, krachtige gele kleur. De handgetekende S bleef, waardoor het logo een uitstraling kreeg die minimalistisch, toegankelijk en energiek aanvoelt.
De merknaam is zorgvuldig gekozen om direct te associëren met online verkopen, waardoor deze meteen de aandacht van de doelgroep trekt. Het doel was niet om expliciet hogere verkoopcijfers te beloven, maar om te laten zien hoe optimalisatie van verkoopprocessen nieuwe groeikansen creëert. Daarom bevat het vernieuwde logo een stijgende lijn, die symbool staat voor toenemende verkoopcijfers en duurzame winstgroei op de lange termijn.
Herpositioneren voor blijvende impact
Selberry’s slogan ‘Think outside of Manual eSelling’ draait om slimmer verkopen door handmatige, foutgevoelige processen te automatiseren vanuit een centraal dashboard.
De beste resultaten worden behaald door anders te denken en nieuwe benaderingen te omarmen. Door processen te optimaliseren, maximaliseren verkopers hun winst met minder inspanning. Dat is de essentie ven Sellbery.
GoMage en Sellbery: samen bouwen aan een krachtiger platform
Door de nauwe samenwerking met GoMage kreeg Sellbery een compleet vernieuwde website die niet alleen vertrouwen wekt bij klanten, maar ook direct een professionele en uitnodigende uitstraling biedt. Deze transformatie heeft geleid tot hogere conversies, een groeiend aantal betalende klanten en een sterkere marktpositie voor Sellbery.
GoMage is de omzetverhogende kracht van jouw team.
Begin een project met ons – en ervaar het zelf.
Bedankt voor het indienen van uw gegevens!
Ons team is uw gegevens al aan het beoordelen en bereidt de audit voor om uw bedrijfsgroei te ondersteunen. Het auditproces duurt doorgaans 4-5 werkdagen. In de tussentijd kunt u hieronder een gratis tijdslot inplannen voor een kennismaking met de audit.
Cookies
Wij gebruiken cookies om je een betere gebruikservaring te bieden. Meer weten?
Functioneel
Always active
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel om het gebruik van een specifieke dienst mogelijk te maken die uitdrukkelijk door de abonnee of gebruiker is aangevraagd, of uitsluitend om de overdracht van communicatie via een elektronisch communicatienetwerk uit te voeren.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
De technische opslag of toegang is vereist om gebruikersprofielen aan te maken om advertenties te verzenden, of om de gebruiker te volgen op een website of op verschillende websites voor vergelijkbare marketingdoeleinden.